top of page

Ogólne Warunki Sprzedaży

Instrukcja rezerwacji

  1. Wybierz datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę gości, rodzaj pokoju i jego cenę.

  2. Wybierz wszelkie dodatkowe usługi, takie jak śniadanie, chyba że usługi te zostały już uwzględnione w cenie, o której mowa w pkt 1.

  3. Sprawdź szczegóły rezerwacji, całkowitą kwotę oraz szczegółowe warunki (pokój, cena i/lub usługi dodatkowe). Następnie wprowadź szczegółowe informacje dotyczące gości.

  4. Należy zapoznać się uważnie z ogólnymi warunkami sprzedaży, regulaminem użytkowania i polityką prywatności, a następnie potwierdzić rezerwację.

  5. Motel Roko potwierdza przyjęcie rezerwacji wysyłając niezwłocznie e-mail z podsumowaniem: rodzaju dokonanej rezerwacji, zarezerwowanych usług dodatkowych, terminów rezerwacji, ceny, całkowitej kwoty i wyszczególnieniem jej składników, warunków sprzedaży związanych z wybraną ceną (zaakceptowaną przez klienta), informacji dotyczących obsługi klienta oraz adresu hostelu, na który klient może składać wszelkie ewentualne reklamacje.

 

Istnieje również możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z wybranym motelem w celu dokonania rezerwacji pokoju lub wysłania zapytania na hotelowy adres e-mail. Więcej informacji na temat motelu można znaleźć na jego stronie internetowej.

 

Rezerwacja pokoi

Rezerwacja będzie w pełni gwarantowana z chwilą zapłaty za pobyt, kartą kredytową/debetową w hotelu, lub z chwilą podania danych karty kredytowej/debetowej w celu zabezpieczenia płatności (chyba że dane karty okażą się nieważne). Podanie danych karty kredytowej/debetowej w celu zabezpieczenia płatności za rezerwację nie oznacza, że zostaną Państwo obciążeni opłatą za zarezerwowane noce, ale upoważnia hostel do obciążenia Państwa opłatą za pierwszą noc w przypadku nie pojawienia się na miejscu, jeżeli rezerwacja nie została wcześniej anulowana (w przypadku rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji). W przypadku wszystkich gwarantowanych rezerwacji, na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłany e-mail z numerem rezerwacji.

 

Oferty specjalne

Oferty specjalne, dostępne wyłącznie na oficjalnej stronie internetowej www.motel-roko.com.pl, nie łączą się z innymi rabatami i nie mogą być anulowane, zwracane, ani nie ulegają zmianom (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usług dodatkowych). Ponieważ są to rezerwacje bezzwrotne, 100% całkowitej kwoty rezerwacji zostaje pobrane w momencie jej dokonywania, chyba że zostało inaczej wyraźnie określone w warunkach oferty, zaś kwota ta nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usług dodatkowych). W przypadku niepojawienia się klienta w zaplanowanym terminie przyjazdu, również w sytuacji, gdy motelzostanie o tym powiadomiony z wyprzedzeniem, rezerwacja zostanie anulowana w całości, a hostel zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta całkowitą kwotą rezerwacji w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji i poniesionych strat.

Ceny i fakturowanie

Ceny wyświetlają się przed i w trakcie procesu rezerwacji pokoju. Dotyczą one pojedynczego pokoju, określonej liczby osób, rodzaju pokoju i wskazanego terminu. Ceny potwierdzone klientowi zawierają wszystkie podatki (oprócz opłaty klimatycznej) i są ważne tylko w przedziale czasowym podanym na stronie internetowej. O ile nie wskazano inaczej, ceny nie obejmują żadnych dodatkowych usług (śniadanie, parking, pobyt zwierząt, itp.).

Ceny podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu dokonania rezerwacji. Wszelkie zmiany w stawce podatku VAT zostaną automatycznie uwzględnione i dodane do ceny wskazanej na fakturze za pobyt (data przyjazdu). Wszelkie zmiany lub wprowadzenie nowych przepisów ustawowych lub wykonawczych przez odpowiednie organy zostaną automatycznie uwzględnione i dodane do ceny wskazanej na fakturze za pobyt (data przyjazdu). Z chwilą przybycia do hostelu można poprosić o fakturę z wyszczególnieniem wszystkich kosztów pobytu.

Anulowanie lub zmiana rezerwacji

Rezerwacje zwrotne podlegają bezpłatnej anulacji do godz. 14.00 najpóźniej 5 dni przed przyjazdem. Aby anulować rezerwację, należy wyraźnie poinformować motel o zamiarze jej anulowania, kontaktując się z nim bezpośrednio telefonicznie i/lub mailowo. Potwierdzenie anulowania rezerwacji przekazywane jest klientowi natychmiastowo. W przypadku późniejszego anulowania rezerwacji motel obciąży klienta kwotą należną za pierwszą noc, pobierając stosowną kwotę z karty kredytowej/debetowej, której dane zostały przekazane tytułem zabezpieczenia, w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji. Pozostałe noclegi zostaną anulowane. Rezerwacje bezzwrotne nie podlegają zmianie ani anulowaniu, zaś wpłacona kwota nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usług dodatkowych).

 

Przedłużenie pobytu

W celu uzyskania informacji na temat dostępności pokoi należy skontaktować się z recepcją motelu przed godziną 9:00. W przypadku dostępności pokoi, należy niezwłocznie uiścić stosowną opłatę, która pozwoli na przedłużenie pobytu.

 

Skrócenie pobytu

W przypadku rezerwacji zwrotnych, o skróceniu pobytu należy powiadomić motel do godziny 9:00 z 5-dniowym wyprzedzeniem. Zwrot zostanie dokonany za proporcjonalną część odwołanego pobytu (tą samą metodą, którą wykorzystano do dokonania płatności). W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, takich jak oferty specjalne, które z definicji nie podlegają zwrotowi, klient nie będzie miał prawa do otrzymania jakiegokolwiek zwrotu.

 

Niepojawienie się gościa („No-show”)

W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, 100% całkowitej kwoty rezerwacji zostanie pobrane w momencie jej dokonania, o ile nie zostało to inaczej wyraźnie określone w warunkach oferty, a kwota rezerwacji w żadnym wypadku nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usług dodatkowych). W przypadku niepojawienia się klienta w zaplanowanym terminie przyjazdu, również w sytuacji, gdy motel zostanie o tym powiadomiony z wyprzedzeniem, rezerwacja zostanie anulowana w całości, a motel zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta całkowitą kwotą rezerwacji w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji i poniesionych strat.

 

Dzieci

Przez cały okres pobytu w hostelu dzieci poniżej 13 roku życia muszą być pod stałą opieką i kontrolą dorosłych. Na życzenie gości dostępne są łóżeczka dziecięce, przy czym wymaga to potwierdzenia ze strony motelu. W pokoju dwuosobowym mogą zostać zakwaterowane maksymalnie 3 osoby. Do pokoju można wstawić jedno łóżeczko dziecięce. Jedno dziecko do lat 12, śpiące z rodzicami w pokoju, przebywa w motelu bezpłatnie.

 

Zwierzęta

Usługa ta podlega dodatkowej opłacie. Właściciel zwierzęcia ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za wszelkie szkody lub niedogodności spowodowane przez zwierzę na szkodę hotelu, osób trzecich, pracowników lub innych gości motelu. Klient może zostać obciążony kosztami wszelkich szkód wyrządzonych przez zwierzę podczas pobytu.

 

Skargi i reklamacje

Wszelkie sugestie, skargi i spory dotyczące usług świadczonych w którymkolwiek z naszych hosteli powinny być kierowane bezpośrednio do motelu, w którym się Państwo zatrzymują lub na następujący adres e-mail: motel@roko.com.pl

 

Rozstrzyganie sporów 

Sądem właściwym do rozpoznawania powództw Motel Roko przeciwko Klientom-konsumentom oraz powództw Klientów-konsumentów przeciwko Motelowi Roko jest sąd właściwy miejscowo dla danego roszczenia na zasadach ogólnych polskiego Kodeksu postępowania cywilnego.

 

Pobyt w naszym motelu

O ile wyraźnie nie określono inaczej, korzystanie z zarezerwowanego pokoju odbywa się od godziny 14:00 pierwszego dnia rezerwacji do godziny 10:00 ostatniego dnia rezerwacji. Prawo do korzystania z pokoju ma wyłącznie osoba wskazana w karcie rejestracyjnej. Klient wyraża zgodę i zobowiązuje się do korzystania z pokoju w rozsądny sposób oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku jakichkolwiek zachowań klienta sprzecznych z normami moralnymi i porządkiem publicznym kierownictwo hostelu będzie zmuszone poprosić go o opuszczenie obiektu bez jakiegokolwiek odszkodowania lub zwrotu kosztów (jeżeli płatność została już dokonana). Motel Roko zapewnia bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi. Klienci zobowiązują się nie korzystać z zasobów informatycznych w celu powielania, przedstawiania, dostarczania lub publicznego udostępniania jakiejkolwiek własności chronionej prawem autorskim lub podobnymi prawami bez zgody właścicieli lub z naruszeniem przysługujących im praw.

 

Overbooking i siła wyższa

Motel zastrzega sobie prawo do przeniesienia wszystkich lub części gości do motelu porównywalnej kategorii, w zależności od dostępności pokoi, tylko i wyłącznie w przypadku braku dostępności zarezerwowanych pokoi („overbooking”) z przyczyn zależnych od motelu. Wszelkie dodatkowe koszty (związane z zakwaterowaniem i/lub transportem) ponosi motel pierwotnie zarezerwowany przez klienta.

 

Motel Roko nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie swoich zobowiązań na skutek działania siły wyższej. Za zdarzenia siły wyższej uważa się te, które są zwykle uznawane za takie w orzecznictwie polskich sądów. W takim przypadku, hostel zastrzega sobie prawo do przeniesienia wszystkich lub części gości do motelu porównywalnej kategorii, w zależności od dostępności pokoi.

 

Prywatność i dane osobowe

Korzystanie przez klienta ze strony internetowej Motelu Roko, w szczególności podczas dokonywania rezerwacji, wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych przez Motel Roko.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we  (dalej: RODO), informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROKO RiR Kowalscy Sp.j. z siedzibą w Dobrej 72-003 ul. Szczecińska 1i, NIP 8510307598, REGON 005459571, KRS0000128634.

Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą prze Administratora Danych wyłącznie w celu realizacji zleconych przez Panią/ Pana usług / należytego wykonania łączącej Panią/ Pana z Administratorem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b/RODO, przez okres 5 lat od zakończenia realizacji ww umowy. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych może być właściwy organ władzy publicznej, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

Umożliwienie spółce ROKO przetwarzania danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, w tym zarządzania Państwa rezerwacjami i pobytami oraz do spełnienia obowiązków prawnych wynikających ze świadczenia i rozliczania usług. Państwa dane osobowe będą również przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora Danych. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres korzystania z usług ROKO RiR Kowalscy Sp.j. oraz dalszy, wynikający z przepisów prawa dotyczących świadczenia i rozliczania wykonywanych usług. Mają Państwo prawo do uzyskania dostępu do przetwarzanych danych osobowych, wraz z prawem ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz przeniesienia danych, a także prawem do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W celu wykonania tych praw prosimy o kontakt pod adresem motel@roko.com.pl. Są Państwo również uprawnieni do wniesienia w każdej chwili sprzeciwu wobec udostępnienia danych przez firmę ROKO RiR Kowalscy Sp.j.

 

Prawo właściwe

Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegają prawu polskiemu w odniesieniu do hoteli zlokalizowanych w Polsce.

 

Zmiany Ogólnych Warunków Sprzedaży

Motel Roko zastrzega sobie prawo do częściowej lub całkowitej zmiany niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, bez uprzedniego powiadomienia.

Właścicielem Motelu ROKO jest ROKO RiR Kowalscy Spółka Jawna z siedzibą w Dobrej 72-003 Dobra ul. Szczecińska 1i, NIP 8510307598, REGON 005459571, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000128634

bottom of page